2 magazine online la cheie

Bucuresti, Romania
20.000 Euro
  • Localitate: Bucuresti
  • Judet: Bucuresti-Ilfov
  • Regiune: Bucuresti-Ilfov
  • Tara: Romania

Domeniu de activitate
  • Sector: Comert cu ridicata si cu amanuntul/reparatii vehicule
  • Subsector: Comert cu aman. prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet
  • Tip afacere: Magazine on line - Website
  • Afacerea dvs. este în procedura de reorganizare judiciară?: NU
  • Afacerea este o franciza?: NU

Descriere afacere

SC SRL opereaza site-urile de comert electronic:
- domeniu.ro - peste 7500 de produse naturiste (suplimente alimentare) aprobate spre comercializare in Romania;
- domeniu .ro - gama de produse FMCG, electronice, haine, cadouri import Spania (~35.000 de produse);

Gasiti mai jos cateva detalii despre performanta site-urilor:
- 14.000 clienti inregistrati
- 20.000 vizitatori/luna
- 300 comenzi/luna
- 40.000 lei incasari/luna

Detalii despre firma:
- Cap. soc. 46.000 lei
- Platitoare de TVA
- Fara datorii la bugetul de stat

  • Vechimea afacerii - ani: 3

Descrierea punctului de lucru

In ceea ce priveste "echiparea" website-urilor acestea contin:
- design modern, rapid si adaptabil oricarui dispozitiv de accesare (responsive);
- modul GPPR;
- module automate de SEO si Rich Snippets;
- un set de module ce permit configurarea unui sistem complex de marketing, complet automatizat:
          - fiecare comanda are alocat in fiecare moment un status, in functie de care clientul primeste automat notificari personalizate prin email: confirmarea plasarii comenzii, modificarea/anularea comenzii, efectuarea cu succes a platii electronice, expedierea si link-ul de urmarire a stadiului livrarii comenzii la curier
          - la cateva zile dupa livrare cumparatorul primeste un email prin care este indemnat sa posteze, pe pagina produsului achizitionat si pe pagina de Facebook a site-ului, aprecierea sa cu privire la fiecare produs primit. Administratorii sistemului sunt informati automat prin email despre persoana care a facut aprecierea, nota acordata si continutul comentariului.
          - dupa inregistrarea unui comentariu la adresa unui produs, clientul este invitat, tot prin email, sa posteze comentariul sau pe pagina sa personala de Facebook.
          - atat pentru cumparaturi cat si pentru postarea de comentarii pe site/Facebook clientul primeste un numar de puncte bonus pe care le poate folosi pentru a obtine reducerea valorii cumparaturilor ulterioare.
          - periodic, fiecare client primeste un email prin care i se reaminteste situatia contului sau (numar de puncte bonus si cupoane de reducere) si i se recomanda o serie de produse alese de sistem in functie de istoricul personal de navigare si de cumparare.
          - fiecare "client rau" care nu a mai facut o comanda in ultimele luni primeste automat un email cu un cupon de reducere valabil pentru cateva zile.
          - fiecare "client bun" care in decursul unei perioade a facut cumparaturi a caror valoare depaseste un anumit prag primeste automat un email cu un cupon de reducere valabil pentru cateva zile.
          - fiecare client care "a abandonat cosul de cumparaturi" (a adaugat produse in cos dar nu a finalizat comanda) primeste automat un cupon de reducere valabil pentru cateva zile pentru a finaliza comanda.
          - sistemul este programat astfel incat cupoanele de reducere oferite sa nu se suprapuna si sa nu creeze un obicei de asteptare pentru client. Astfel, odata ce un client a primit un cupon de reducere, el nu va mai primi un alt cupon in urmatoarele luni, indiferent in ce categorie se plaseaza.
          - implicit, produsele sunt afisate in fiecare categorie in functie de cantitatea existenta in stoc si in ordinea celor mai vandute.
          - in pagina fiecarui produs sunt prezente mai multe module de cross-selling (de ex. recomanda produse care au mai fost cumparate impreuna cu produsul respectiv).
          - orice produs nou adaugat pe site este automat publicat si pe pagina de Facebook a site-ului.
          - clientii care au cont deschis pe site sunt indemnati sa le recomande site-ul si prietenilor lor, intr-un sistem intern de afiliere prin care sunt recompensati cu reduceri atat prietenii cat si clientii.
- modul pentru modificarea tarifului de livrare a comenzii in functie de 3 conditii: valoarea cosului de cumparaturi, greutatea produselor din cos, adresa de livrare si curierul ales.
- modificarea modalitatilor de plata disponibile in functie de adresa de livrare (exemplu: pentru livrarile in UE este posibila doar plata cu cardul sau cont bancar, in timp ce pentru livrarile in Romania este posibila atat plata cu cardul cat si plata ramburs).
- posibilitatea de creare a unui nou cos de cumparaturi pe baza unui cos deja achizitionat, cu notificarea produselor care nu mai sunt in disponibile la vanzare;
- actualizarea imediata a stocurilor furnizorilor si retragerea de la vanzare a produselor care nu mai sunt pe stoc la furnizori, prin incarcarea in panoul de administrare a unui fisier primit de la acestia. In masura in care sistemele furnizorilor permit, se poate implementa un modul API pentru actualizarea stocurilor in timp real, prin conectarea online la sistemele furnizorilor.
- extragerea facturilor (atat cele emise pe site cat si cele de la furnizori) intr-un singur fisier care este importat si inregistrat rapid in sistemul contabil SAGA.
- trimiterea automata a comenzilor de pe site la furnizor, o data sau de doua ori pe zi, astfel incat timpul de asteptare pentru client, de la momentul plasarii comenzii si pana la momentul receptiei produselor sa fie minim. Prin aceasta forma de transmitere a comenzilor si negociere cu funizorii, comenzile ajung in depozit deja sortate de catre personalul furnizorului, pe fiecare comanda in parte.
- crearea automata de feed-uri pentru utilizarea de catre:
          - comparatoare de preturi (Shopmania.ro, Price.ro);
          - programe de afiliere (2Performant);
          - programe de publicitate si remarketing online (Google Ads Search si Display);
- site-urile au pagini de Facebook, gestionate automat.

  • Imobilizari corporale:  la cerere
  • Stocuri:  la cerere

Detalii competitori / Oportunitati de extindere / Motivul vanzarii


De ce doresc sa vand?

Afacerea a pornit ca o mica afacere de familie si a crescut an de an. Nivelul la care a ajuns solicita insa implicarea totala a cel putin 2 persoane, ceea ce ar genera pierderi companiei, solutia fiind un plan de promovare intensiva care sa genereze veniturile suplimentare necesare. In lipsa unui fond de investitii in promovare, sunt in cautarea unui cumparator care sa duca cele 2 site-uri la nivelul urmator.

 


Detalii despre tranzactia dorita

Consultanta post vanzare, gratuita timp de 4 luni

Pretul de vanzare este de 20.000 EUR, pentru cele 2 site-uri, impreuna.

  • Sunteti dispus sa vindeti si in rate?:  NU
  • Oferiti sprijin si instructaj cumparatorului?:  DA
  • Căutați un asociat - vindeți doar o parte din afacere?:  NU

Situatia financiara
  • Contracte de credit sau leasing?:  NU
  • Sold leasing:  -
  • Sold credite:  -
  • Cifra de afaceri: 100.000 EUR
  • Profit:  la cerere
  • Cash Flow:  la cerere
  • Pret: 20.000 EUR
Alte Afaceri de vanzare
Vand firma import-distributie uleiuri auto 145.000 Euro Vand firma import-distributie uleiuri auto Bucuresti, Romania
47.000 Euro Vand firma cu salon de remodelare corporala si... Bucuresti, Romania
Vindem pachet majoritar firma prelucrari mecanice 200.000 Euro Vindem pachet majoritar firma prelucrari mecanice Bucuresti, Romania
700.000 Euro FABRICA GHEATA Bucuresti, Romania
Companie importatoare de aparatura medicala 790.000 Euro Companie importatoare de aparatura medicala Transilvania, Romania
Alte Afaceri de vanzare