Ulei de crestere a barbii, studiu, magazin online
- Localitate: Bucuresti
- Judet: Bucuresti-Ilfov
- Regiune: Bucuresti-Ilfov
- Tara: Romania
- Sector: Alte activitati de servicii
- Subsector: Coafura si alte activitati de infrumusetare
- Tip afacere: Magazin online, Portal Website
- Afacerea dvs. este în procedura de reorganizare judiciară?: NU
- Afacerea este o franciza?: NU
Conceptul. Cum a luat nastere ideea? Inapoi in 2017, in anul II de facultate, contemplam puternic asupra idei unei afaceri. Tot in acea perioada ma aflam cu nasul in fel de fel de articole, studii si materiale ce vizau cresterea parului, mai exact a parului facial. Pe scurt, imi doream o barba, si sa imi deschid o afacere. Stand pe balcon cu un prieten bun de-ai mei, la o tigara, mi-a picat fisa. Un produs, sau un pachet care sa ajute baietii si barbatii sa isi creasca barba.
Aveam deja cateva idei in cap, stiam, dupa multe ore de studiu, ce functioneaza, ce nu, ce ar putea sa functioneze, doar ca nu erau, pe atunci, puse la cap. Din seara aceea de Noiembrie a inceput cursa catre produsul pe care il avem acum. Initial voiam sa importam un produs din afara, sa ii facem rebranding si sa-l punem pe piata romaneasca. Doar ca nu exista la momentul acela un produs sau pachet care sa ne satisfaca toate criteriile necesare pentru a spune “da, asta este unul bun”. Si pentru ca aveam si noi nevoie, cautam ceva care intr-adevar sa functioneze. Nu doar marketing.
Ce vreau sa spun mai exact e ca sunt putine ingrediente active naturale, studiate la momentul actual, care sa aiba intr-adevar un impact asupra stimularii foliculilor de par (asta a fost ideea din spate). Iar produsele pe care le vazusem si studiasem din afara tarii ori aveau unul si nu pe celalat, ori contineau alte ingrediente care inhibau acest proces (parul facial este diferit fata de cel din cap).
Cum am ajuns la formula actuala a produsului? Pe scurt, am mers pe trial and error. Am creat mai multe retete, le-am testat pe propria piele, le-am oferit prietenilor sa le testeze si, intr-un final, am ajuns la formula finala care parea sa dea rezultate. Dupa ce am descoperit aceasta formula, am mers cu ea la laborator.
- Vechimea afacerii - ani: 2019
- Imobilizari corporale: la cerere
- Stocuri: la cerere
Chiar daca produsul este unul pe baza de ingrediente naturale, un set de analize initiale era necesar (mai exact cel fizico-chimic si cel microbiologic). Pentru ca ne-am dorit o atestare mai profunda a calitatilor uleiului, am decis sa ii facem si o testare dermatologica (studiul stiintific din spatele acestui produs). Aceasta testare a fost realizata de dna. P. Marin, cercetator principal de gradul I cu 30 ani de experienta in Institutul de Sanatate Publica Bucuresti, in prezent denumit Institutul National de Sanatate Publica in anul 2019. O doamna de nota 10, care nu doar ca s-a bucurat de ideea noastra, ci i-a placut si foarte mult produsul in sine. Produs, studiu stiintific, magazin online
Dupa setul de testari initiale, studiul stiintific (testarea dermatologica) si infiintarea societatii, am inceput construirea brand-ului.
Cu resurse financiare personale, timp si efort am reusit sa cream si un magazin online elegant, simplu si functional (domeniu.ro). Desigur, lipsa de experienta si de indrumare ne-a dus catre unele mici greseli, majoritatea de management personal. Nu stiam nici eu, nici partenerul meu cum se “mananca” in tocmai treaba asta de business si antreprenoriat. Totusi, de bine de rau, cu ce am avut la indemana, au reusit sa cream un produs si o afacere.
De ce am ales sa vindem? Din pacate, chiar si cele mai pure intentii pot fi daramate de puterea realitatii si a adevarului. Avand viziuni si planuri personale diferite, am ajuns la concluzia ca nu suntem noi potriviti in tocmai ca parteneri si asociati al acestui proiect. Nu s-a ajuns niciodata la neintelegeri majore, care sa lase urme pe plan personal, ci doar la concluzii lucide cum ca nu era momentul, timpul si locul pentru noi ca sa dezvoltam acest proiect.Proiect cu potential enorm. Astfel, dupa multe considerente, am cazut de acord ca este timpul sa predam conducerea acestui concept catre o alta parte mai competenta si pregatita sa investeasca efortul necesar dezvoltarii acestui brand.
Sunt multe de spus despre brand si ce reprezinta de fapt. Astfel, daca ati ajuns cu cititul pana aici si va trezeste un semn de interes, va rog in a ma contacta pentru o discutie. Sunt multe de spus, si din dorinta de a nu lungi prea mult acest anunt, m-am rezervat in a spune strictul esential.
Ce contine pachetul pe care il vindem?
- Reteta unica si originala a uleiului pentru barba Vitamin Beard (cu tot cu lista de distribuitori de materie prima);
- Setul de analize fizico-chimice si microbiologice al produsului;
- Testarea dermatologica (studiul stiintific) a produsului;
- Magazinul online brand.ro;
- Conturile de medie sociala asociate brandului;
- Societatea comerciala S.R.L.;
- Proprietatea intelectuala completa ce se regaseste in analize, studiu, magazin, conturile de medie sociala s.a.m.d.
Impreuna cu asociatul meu, dorim sa vindem firma, produsul, magazinul si tot ce tin de acestea integral. Conceptul este printre putinele disponibile in Romania la momentul actual.
Produsul este unic prin natura sa si, pe langa acestea, este sustinut de date stiintifice in spate.
Deoarece bazele produsului si ale conceptului sunt fondate de catre mine si totodata, sunt in masura in care pot sa explic ce necesitati mai trebuie atinse in dezvoltarea brand-ului, ma ofer personal in a asista si consulta cumparatorul pe o perioada de 3-4 luni ca acesta sa poate consolida bazele afacerii cu succes. Ma despart de un proiect de suflet (primul in care m-am angajat complet, anume intelectual, emotional si financiar), doresc ca acesta sa se bucure de o anume continuitate. Astfel, ma angajez sa ofer transparenta totala in ceea ce-l priveste.
Cu drag, co-fondator si asociat.
- Sunteti dispus sa vindeti si in rate?: DA
- Oferiti sprijin si instructaj cumparatorului?: DA
- Căutați un asociat - vindeți doar o parte din afacere?: NU
- Contracte de credit sau leasing?: NU
- Sold leasing: -
- Sold credite: -
- Profit: la cerere
- Cash Flow: la cerere
- Pret: 6.000 EUR