Vand scoala de meserii in ORADEA

Oradea, Romania
35.000 Euro
  • Localitate: Oradea
  • Judet: Bihor
  • Regiune: Banat-Crisana-Maramures
  • Tara: Romania

Domeniu de activitate
  • Sector: Invatamant
  • Subsector: Invatamant
  • Tip afacere: Invatamant, Training, Cursuri, Gradinita
  • Afacerea dvs. este în procedura de reorganizare judiciară?: NU
  • Afacerea este o franciza?: NU

Descriere afacere

Aceasta este o scurtă prezentare a scolii noastre de meserii. Este o societate comercială care are activitate de customer care si servicii de formare profesionala din 2007, avand o experienta si vechime de 15 ani in domeniu. Societatea are o cifră de afaceri de peste 2.000.000 RON. Doar în ultimul an a scolarizat peste 3000 de persoane. Suntem prezenți actualmente în orașul Oradea. Spatiile de desfășurare a activității sunt alcătuite din spații administrative și spații de curs dotate la nivel profesional atât pentru partea teoretică cât și partea practică.

Avem 300 de parteneriate de colaborare pentru instruirea practică. Societatea detine contract de colaborare cu Germania si Austria pentru recrutarea de persoane calificate in diverse meserii. De asemenea societate mai are un contract de colaborare cu Italia intr-un proiect pentru tineri pana la varsta de 26 ani, prin care acestia beneficiaza de activitatea de practica la companii din italia pe o perioada de 3 luni unde primesc cazare si mancare gratuita si un venit de 500Euro/luna. La finalul perioadei de practica acestia primesc o diploma de stagiu practica. 

Societatea deține la momentul actual un număr de 5 salariati administrativi perfecționați prin traininguri să desfășoare activitatea societății și lectori activi în funcție de cursurile în derulare. Traineri acceptați de AJPS conform legislației în vigoare pentru toate județele în care activăm.

Activitatea efectivă a Academiei se bazează pe peste 25 de meserii acreditate, seminarii si workshouri acreditate de Ministerul Muncii și Ministerul Educației, atât pregătirea teoretică cât și cea practică fiind la standard internațional cu programă conformă cerințelor U.E.

TIP CURS DURATA Tipul Conditii de participare curs

Make up – incepator 60 h Specializare Liceu;

Cosmetică 1080 h Calificare 12 clase absolvite;

Frizer 360 h Calificare 8 clase absolvite;

Manichiură - pedichiură 360 h Calificare 8 clase absolvite;

Coafor 720 h Calificare 10 clase absolvite

Stilist protezist unghii 120 h Specializare 8 clase absolvite;

Maseur 180 h Specializare 10 clase aboslvite;

Reflexoterapie 8 sapt Initiere 10 clase absolvite;

Cursuri Office : Manager 120 h Specializare 12 calse aboslv-cu/fara diploma de bac

Inspector Resurse Umane 120 h Specializare 12 calse aboslv-cu/fara diploma de bac;

Competențe Informatice 120 h Initiere 10 clase absolvite; 

Instructor preparator formare 120 h Specializare 12 calse aboslv cu/fara diploma de bac;

Contabilitate 60 h Specializare 10 clase;

Formator 30 h Specializare Studii universitare;

Cursuri Customer: Bucatar 720 h Calificare 10 clase absolvite;

Barman 120 h Specializare 10 clase absolvite;

Mecanic auto 720 h Calificare 10 clase absolvite;

electrician constructor 720 h Calificare 10 clase absolvite;

Instalator instalatii tehnico sanitare si gaze 720 h Calificare 10 clase absolvite;

Electrician auto 720 h Calificare 10 clase absolvite;

Patiser 360h Calificare 8 clase absolvite;

 Deținem o bază de date dezvoltată de clienți si potențiali clienți care pot fi targhetați și retarghetați pe domenii de activitate noi în interesul formării sau perfecționării. Venim pe piață cu cursuri de inițiere, calificare, specializare, perfecționare, seminarii și master class în domenii diferite de activitate. Societatea deține dosare acreditate, suporturi de curs, material auxiliar, sistem de arhivare conform cu procedura ARHIVELOR NATIONALE.

Documentația și procedurile de desfășurare a activității sunt implementate. Procedura de lucru implementata cu privire la predarea uniforma in toate filialele a cursurilor noastre acreditate conform suportului de curs, power point prezentare curs create conform cu cerintele de acreditare ANC.

Aceasta este activă în programul SEAP.

Scopul nostru principal – misiunea societății – este de a oferi cele mai bune servicii in domeniul de formare profesionala.

Viziunea societatii este de a transforma visurile oamenilor într-o șansă de reușită în viață. Dincolo de tot ce înseamnă calitatea jobului, a dezvoltării competențelor profesionale eficiente în muncă, vizăm dezvoltarea unor abilități sociale, a unor strategii care să implice soluții de succes, o meserie de perspectivă, care să asigure bunăstare și satisfacție profesională și personală.

  • Vechimea afacerii - ani: 15
  • Numar angajati: 4

Descrierea punctului de lucru

Societatea deține sediu in Oradea:

Salile de curs sunt dotate si utilate complet si corespunzător (video proiectoare, laptopuri/TV, unități PC, mobilier, flichart, aparatura cursuri infrumusetare, etc.). 
 
Sali de practică pentru înfumusețare (coafor, frizer, manichiură-pedichiură, machiaj, cosmetică, masaj) sunt dotate aferent unui salon de înfrumusețare astfel încât cursanții își desfășoară activitatea practică în cadrul firmei sub îndrumarea unui lector. 
 
Deținem dezvoltată o platforma proprie de gestiune a activității de formare special (gen ERP dar pe formare profesională) concepută de către un programator cu toate necesitățile implementate pentru a putea fi gestionată activitate electronic. Acest soft editează și rapoarte de activitate cu tot parcursul cursanților de la înscriere pana la finalizarea cursului și primirea diplomei (astfel de programe avem cunostinta ca pot fi incluse in programe de accesare a Fondurilor Europene).
 
Detinem o platforma electronica de gestiune care contine:
1. UN DRIVE cu: • Suporturi de curs • Fise post • Poceduri • Evidente lectori • Acte atestare cursuri • Evidente comisii • Evidente marketing • Evidente taskuri • Procedura poveste. • Procedura Iso 9001 • Registre electronice aferente activitatii de formare
2. Chat and video calls pentru sedinte, taskuri de lucru, etc.
3. Managementul timpului personalului.
4. Agenda zilnica cu monitorizare si reminder.
5. Follow up electronic de activitate cu termen limita.
 
Platforma digitala de arhiva electronica. Aceasta platforma recunoaste toate tipurile de documente tip template care se seteaza, astfel incat la scanarea tuturor documentelor impreuna ale activitatii zilnice, sistemul le sorteaza si le arhiveaza in dosare virtuale automat.
 
Societatea mai deține implementat un site de prezentare complet funcțional și promovat în mediu online care este cotat in top 20 national. Societatea mai deține o pagină de facebook din 2011 care are aproximativ 87.000 de urmăritori (Followers) destinată promovării si marchetării de piață. Din 1560 de branduri de formare profesională (inclusive facultati/universitati) existente în Romania suntem in jurul locului 30.
 
Utilitațiile efective ale societății țin de birotica, mobilier, (mobilă sali de curs, aparatură de secretariat, contabilitate, management) și aparate/unelete specifice salilor de practică pentru dotarea completă în fiecare locație pe care o deținem. 
  • Imobilizari corporale:  la cerere
  • Stocuri:  la cerere

Detalii competitori / Oportunitati de extindere / Motivul vanzarii

Se poate optimiza si sa se tina cursuri/webinarii pt toata tara, se poate franciza, se poate lucra pe proiecte Eu, sau in SEAP.

Suntem parteneri in proiectul unei firme din craiova pe partea de formare profesionala

Cu o echipa asumata care sa isi doreasca sa o francizeze national, s-ar implini si visul meu, pt a realiza acest lucru trebuie cineva care sa miste lucrurile si sa vrea asta.

Menționăm ca a primit locul 1 în Top Profit Romania, precum și alte premii semnificative care conferă prestigiu și încredere instituției noastre mai multi ani la rând.


Detalii despre tranzactia dorita

Se poate face vanzare integrala cu predare primire - induction 3 luni, pot ramane consultant extern cu Y sedinte. sau cu 30 % si imi asum arhivarea nationala, raspunderea diplomelor, reacreditare la 4 ani, contabilitate, si predau 2 cursuri.

Firma detine si un imobil pentru birouri, achiziționat prin credit ipotecar, se face predare credit.

  • Sunteti dispus sa vindeti si in rate?:  DA
  • Oferiti sprijin si instructaj cumparatorului?:  DA
  • Căutați un asociat - vindeți doar o parte din afacere?:  DA
  • Ce procent din afacere doriti sa vindeti?: 70 %

Situatia financiara
  • Contracte de credit sau leasing?:  DA
  • Sold leasing:  -
  • Sold credite:  87.000 EUR
  • Cifra de afaceri: 400.000 EUR
  • Profit:  30.000 EUR
  • Cash Flow:  la cerere
  • Pret: 35.000 EUR
Alte Afaceri de vanzare
Vand benzinarie+hotel 950.000 Euro Vand benzinarie+hotel Biharia, Romania
Afacere la cheie-Fabrica productie panouri decorative 290.000 Euro Afacere la cheie-Fabrica productie panouri dec... Oradea, Romania
Vand Afacere Imobiliara cu venit lunar 8500 Euro 1.890.000 Euro Vand Afacere Imobiliara cu venit lunar 8500 Euro Oradea, Romania
123.000 Euro Editura de prestigiu caută asociat sau cumparator Transilvania, Romania
Vânzare fabrică de mobilă profitabilă 490.000 Euro Vânzare fabrică de mobilă profitabilă Transilvania, Romania
Alte Afaceri de vanzare